Splošni pogoji poslovanja spletne strani in trgovine Center Holistea (www.center-holistea.si) ter vseh povezanih vsebin in storitev so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in na podlagi mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Lastnik spletne trgovine je GRINBLU d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik ali podjetje).
Podatki o podjetju
Grinblu družba za trgovino d.o.o., Celovška 172, 1000 Ljubljana,
Matična številka: 6341110000,
Davčna številka: SI 57028494,
TRR: SI56 3500 1000 0542 045 (BKS BANK AG).
Družba je zavezanec za DDV.
Postopek nakupa
Želen produkt dodajte v košarico in sledite korakom do blagajne, kjer vpišite potrebne podatke in izberite način plačila. V kolikor želite produkt odstraniti iz košarice, le to naredite tako, da kliknete oznako x ob imenu produkta ali tako, da zmanjšate količino produkta na 0 s klikom na gumb minus (-) ter nato še kliknete gumb »posodobi košarico«.
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov in zagotavljanja točnosti dobave kontaktira kupca.
Statusi naročila
1: Naročilo prejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po e-pošti s povzetkom naročila.
2: Naročilo zaključeno
Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po e-pošti o stanju naročila oz. predvidenemu roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih produktov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Način plačila
V spletni prodajalni center-holistea.si se trudimo kupcu ponuditi čim večji izbor možnosti plačila. Kupec lahko nakup poravna:
– po predračunu na račun podjetja Grinblu d.o.o., Ljubljana. Predračun boste prejeli po e-pošti. V tem primeru gre naročilo v proces obdelave šele po prejemu plačila.
– plačilo po povzetju preko UPN naloga (kjer vam dostavno podjetje zaračuna poleg poštnine še strošek provizije, ki je določena po trenutno veljavnem ceniku dostavljalca.).
– z debetnimi ali kreditnimi karticami preko vmesnika Stripe.
Oblikovanje cen
Cene so v evrih z vključenim DDV. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.
Cene in ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini…) veljajo na dan oddaje naročila.
Cene izdelkov se lahko spremenijo kadarkoli. V primeru spremembe cene pri spletnih klubih in programih se ponudnik zavezuje, da bo člane o spremembi cene obvestil 30 dni vnaprej po elektronski pošti.
Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.
Izdaja računa
Ob dostavi naročenih artiklov Center Holistea pošlje kupcu tudi račun skupaj z naročenimi artikli. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasnejših ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Strošek pošiljanja
Za naročila fizičnih izdelkov se poštnina zaračuna v košarici po trenutno veljavnem ceniku dostavnega podjetja, ki je pogodbeni partner ponudnika.
Za naročila digitalnih izdelkov pri nakupu na razdelku Dostava lahko uporabnik izbere možnost “Spletni program”.
Dobavni rok
Paket bo odposlan v najkrajšem možnem času. Pri produktih je naveden predviden rok dostave, ki velja za naročila oddana do 12. ure delovnega dne. Na dan ko bomo paket odposlali, boste prejeli obvestilo o odpremi na e-naslov, ki ste ga navedli ob nakupu.
V primeru prednaročil je dobavni rok naveden v opisu produkta.
Odpošiljanje paketov
Naročila za produkte, ki so na zalogi in so sprejeta do 12.00 ure na delovni dan, bodo obdelana še isti dan. Naročila za produkte, ki so na zalogi in so sprejeta na dela prost dan, bodo obdelana prvi delovni dan po sprejemu naročila. Pogodbeno dostavno podjetje sicer zagotavlja dostavo po vsej Sloveniji v najkasneje v treh delovnih dneh. Če menite, da vaše naročilo zamuja z dostavo, nas o tem takoj obvestite na center.holistea@gmail.com in potrudili se bomo, da boste v najkrajšem možnem času prejeli naročeno.
Spletni programi in digitalni izdelki
Dostop do digitalnih izdelkov (npr. avdio posnetek)
Za dostop do digitalnega izdelka je potrebno plačilo, razen če je določeno drugače.
Po prejemu plačila, razen če gre za prednaročilo, boste prejeli e-poštno sporočilo s povezavo za prenos ali dostop do digitalnih izdelkov. Če ne veste, kako odpreti datoteke, poiščite navodila glede na vrsto naprave, ki jo uporabljate, ali pa na pišite na center.holistea@gmail.com.
Preneseni digitalni izdelek lahko stalno uporabljate. To pomeni, da lahko vsebino po prenosu uporabljate v skladu z licenco za izključno osebno uporabo. Če vsebine niste prenesli v nekaj dneh, ponudnik ne zagotavlja, da bo povezava delovala.
Dostop do spletnih tečajev
Po prejemu plačila, razen če gre za prednaročilo, boste preko elektronske pošte prejeli navodila za dostop do tečaja.
Z nakupom tečaja boste prejeli “doživljenjski dostop”, kar pomeni, da boste do tečaja lahko dostopali, dokler bo deloval. “Doživljenjski dostop“ se ne nanaša na vaše življenje, temveč na čas, ko je izdelek aktiven. Če je vsebino tečaja mogoče prenesti na računalnik ali pameten telefon, jo lahko kadar koli prenesete in do vsebine neomejeno dostopate iz svoje naprave.
Če se tečaj prekine, “doživljenjski dostop“ poteče in dostop ne bo več mogoč. Pridržujemo si izključno pravico, da določimo aktivno obdobje za tečaj. S Centra Holistea vas bomo vsaj en mesec prej obvestili, če bomo morali program zaključiti. Vaša odgovornost je, da prenesete vse gradivo tečaja pred datumom zaključka. Če vsebine ne boste prenesli v času, ko imate dostop do tečaja, ne boste imeli nobenih pravic do uporabe in po tem času ne boste smeli pridobiti kopij.
Članstvo v spletnih programih ali klubih
Ponudnik lahko nudi možnost avtomatskih obračunov oz. mesečnih ali letnih naročnin za spletni program ali klub. V tem primeru se vaša naročnina obnavlja in zaračuna avtomatsko, dokler ne dobimo sporočila, da bi želeli naročnino prekiniti. Za več informacij o tem preberite našo politiko o odpovedih in vračilu.
Če se pridružite programu, ki se plačuje s samodejnimi plačili, se strinjate, da sprejemate odgovornost za ponavljajoče se stroške pred preklicem ter za to, da je vaš način plačila posodobljen in ne vsebuje napak. Če ponudnik plačila ob zapadlosti ne more uspešno izvesti, boste o tem obveščeni in odgovorni za takojšnjo posodobitev načina plačila, da bo plačilo lahko izvedeno.
Če plačila ne opravite, lahko ponudnik ravna, kot sledi: pošlje vam obvestilo o zamujenem plačilu in vam ponudi določen rok, v katerem morate plačilo izvesti, prekliče vaš dostop do katerega koli izdelka, za katerega niste opravili plačila, dokler plačilo ni prejeto, ali vam zaračuna zamudnino ali obresti, če še naprej prejemate dostop do izdelkov, ne da bi zapadlo plačilo nakazali.
Dostop do spletnih programov ali klubov
Za dostop do spletnega programa ali kluba je potrebno plačilo, razen če je določeno drugače.
Po prejemu plačila (za najmanj en mesec), razen če gre za prednaročilo, boste preko elektronske pošte prejeli navodila za dostop do spletnega programa ali kluba. Račun bo izstavljen v skladu s trajanjem programa, ki ste ga izbrali za članstvo. Strinjate se, da boste svoje podatke za obračun posodabljali.
Dostop do gradiv, ki so na voljo v okviru članstva, boste imeli, dokler boste ostali član. Po prekinitvi ali preklicu članstva boste izgubili dostop. Ob preklicu se vaš dostop do članstva konča ob koncu obdobja, za katerega ste predhodno plačali. Za več informacij si oglejte našo politiko o odpovedih in vračilu v nadaljevanju.
Reklamacija
V primeru, da je prišlo do poškodbe fizičnega blaga med dostavo, se obrnete na dostavno podjetje, ki vam je blago dostavilo. Prejeto blago pozorno preglejte ob prisotnosti dostavljalca. Garancija in reklamacija naročila prenehata veljati pri: okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, spreminjanju ali predelavi produkta, okvar v primeru višje sile ali če uporabnik ni upošteval navodil za uporabo in vzdrževanje.
Vračila in odpovedi
Zahvaljujemo se vam za nakup in upamo, da ste z nakupom zadovoljni. Če pa zaradi kakršnega koli razloga niste popolnoma zadovoljni z nakupom, nam ga lahko vrnete in dobite povrnjen strošek nakupa.
Fizični izdelki
Kupljeno blago morate vrniti v največ štirinajstih (14) dneh od datuma nakupa.
Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je nujno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec ne sme artiklov neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
Vračilo upoštevamo le v primeru, da je vrnjeno blago v originalni nepoškodovani embalaži skupaj s vso priloženo dokumentacijo. Razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vračila vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za odstop od pogodbe.
Če želite vrniti izdelek, prosimo, pošljite zahtevek naročniku na center.holistea@gmail.com in pri tem navedite številko naročila. Izdelek postavite v originalno ali kakovostno enakovredno embalažo in dodajte obrazec dokazila o nakupu in obvestilo o vračilu ter vrnite na naslednji naslov:
GRINBLU d.o.o
Vrnitev: “številka vrnitve ….”
Celovška cesta 172
1000 Ljubljana
Slovenija
Kupec plača stroške vračila blaga. Obdelava vašega vračila lahko traja do 30 dni.
Digitalni izdelki in spletni programi
V skladu z slovenskim Zakonom o varstvu potrošnikov pravica do odstopa od potrjenega nakupa spletnih digitalnih vsebin in storitev v 14-dnevnem odpovednem roku ni predvidena za spletne digitalne vsebine in storitve, do katerih ste dostopali po tem, ko ste se izrecno strinjali z izgubo pravice do odstopa od pogodbe z začetkom izvajanja. Razen če je drugače določeno v posameznih pogojih o vračilu določenega izdelka, lahko zato svoje naročilo prekličete v štirinajstih (14) dneh od datuma nakupa le v primeru, da niste pridobili dostopa do gradiva, na primer če gre za prednaročilo ali če ste si premislili, ne da bi pred tem gradivo prejeli ali dostopali do gradiva. Za dostop se šteje prijava v portal, kjer je gradivo na voljo, ali prejem elektronskega sporočila z gradivom ali digitalnim izdelkom.
Če ste se pridružili spletnemu programu ali klubu z mesečno ali letno naročnino, za že plačana mesečna plačila ali plačila v celoti ni mogoče dobiti vračila. Prekinitev članstva za krajši čas ni možna. Članstvo pa lahko kadar koli prekličete vsaj pet (5) delovnih dni pred naslednjim datumom obračuna. V tem primeru nam pišite na center.holistea@gmail.com z dokazilom o nakupu in nam sporočite, da želite preklicati članstvo. Do gradiva, ki je na voljo na portalu, lahko v skladu s temi splošnimi pogoji dostopate do konca trenutnega obračunskega cikla.
Če prekličete članstvo v spletnem programu ali klubu, to preneha ob koncu obdobja, ki ga zajemajo vsa plačila, ki ste jih opravili, in ob tem izgubite vse licence, ki so vam bile podeljene za uporabo gradiva, ki vam je bilo zagotovljeno v skladu s temi pogoji. Gradivo morate prenehati uporabljati in uničiti vse kopije vsebin, med drugim tudi: video posnetke, zvočne posnetke, obrazce, predloge dokumentov, predstavitve in druge vire.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči po elektronski pošti.
Veljajo vse določbe skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov Republike Slovenije
Izjava o zasebnosti
Vaše osebne podatke potrebujemo, da zagotovimo nemoten proces izvedbe naročila. Naš Pravilnik o zasebnosti si lahko ogledate tukaj.
Pravica intelektualne vsebine
Če ni drugače navedeno, so vse informacije, oblikovanje, komponente in vsebina na tem spletnem mestu ter pripadajočih mestih (npr. gostovanje spletnega tečaja) last podjetja GRINBLU d.o.o. ali tretjih oseb, ki so zaščiteni z mednarodnimi zakoni o avtorskih pravicah, blagovnih znamkah in drugi intelektualni lastnini ter se ne smejo ponovno uporabiti ali objaviti brez izrecnega pisnega dovoljenja.To vključuje tudi (a ne samo) besedila v obliki e-knjižic, digitalnih delovnih zvezkov, predlog, datotek PDF, delavnic, Canva predlog, avdio in video posnetkov, razlag in podobno, ter druge grafike, logotipe, slike in podobno gradivo. Občasno se v vsebinah ponudnika zakonito uporabljajo avtorske pravice, ki so v lasti tretjih oseb. Te avtorske pravice so last njihovih lastnikov in ponudnik ne uveljavlja lastništva.
Vsebine, objavljene na teh spletnih straneh ter pripadajočih mestih, se lahko uporabljajo izključno za osebne namene in se jih ne sme spreminjati, prepisovati, razmnoževati, ponovno objavljati, pošiljati po pošti ali kako drugače razširjati v komercialne namene brez izrecnega pisnega dovoljenja ponudnika.
Last in avtorske pravice vseh posnetkov v katerikoli obliki ali formatih pripadajo izključno podjetju GRINBLU d.o.o. Razmnoževanje, distribucija ali širjenje zvočnih in video posnetkov je strogo prepovedano, namenjeni so izključno za osebno uporabo.
Izbrana vsebina na teh spletnih straneh (spletni tečaji, spletni programi ipd.) je dostopna zgolj uporabnikom, ki so za te storitve izvedli plačilo. Deljenje uporabniškega dostopa ali katerakoli druga možnost deljenja kupljenih vsebin predstavlja kršenje avtorskih pravic podjetja GRINBLU d.o.o. in lahko privede do odvzema dostopa in prekinitve pogodbe brez možnosti vračila.
Podjetje GRINBLU d.o.o. aktivno uveljavlja pravice do intelektualne lastnine v največjem možnem obsegu, ki ga omogoča zakonodaja.
Višja sila in veljavnost splošnih pogojev
Višja sila – opredeljeno v prvem odstavku 153. člena obligacijskega zakonika.
Splošni pogoji poslovanja so veljavni od 01.12.2020.
Odveza odgovornosti
Po najboljših močeh se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti produktov in rok dobave spremenijo tako hitro, da ne uspemo ažurirati podatkov. V takšnih primerih bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega produkta. Trudimo se zagotoviti natančne fotografije, a je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Podjetje GRINBLU d.o.o. in naši zaposleni v nobenem primeru ne odgovarjajo za kakršne koli neposredne, posredne, posebne, naključne, pravične ali posledične zahtevke, izgube, posledice ali škodo (med drugim tudi za škodo zaradi izgube podatkov ali dobička ali zaradi prekinitve poslovanja), ki izhaja iz uporabe ali nezmožnosti uporabe gradiv, izdelkov ali storitev, ali uporabe katerih koli nasvetov, informacij ali tehnik, ki so na voljo prek spletnega mesta in portalov podjetja, vključno zaradi tehničnih težav, višje sile ali drugih razlogov, tudi če je bilo podjetje ali pooblaščeni zastopnik podjetja obveščen o možnosti nastanka takšne škode.
Z uporabo te spletne strani in nakupom povezanih izdelkov razumete in se strinjate, da ponudnik ni zdravnik in ni medicinsko usposobljen ter da hipnotični posnetki in druge vsebine ponudnika nikakor niso nadomestilo za psihološko, psihiatrično, psihoterapevtsko ali zdravstveno obravnavo. Obenem razumete in se strinjate, da ponudnik ne more zagotoviti in ne zagotavlja rezultatov, saj je vaš osebni uspeh odvisen od številnih dejavnikov, ki vplivajo na spremembe znotraj vas in na katere ponudnik nima vpliva ali nadzora, vključno s pripravljenostjo, željo in zavezanostjo k lastnemu napredku.
Ob nakupu zvočnih posnetkov hipnoze se strinjate, da posnetkov pod nobenimi pogoji ne smete poslušati v katerikoli situaciji, ki zahteva zbranost in pozornost, kot je vožnja, upravljanje s stroji itd. Poslušanje transformativnih posnetkov hipnoze ni primerno za posameznike, ki so kadarkoli v življenju doživeli psihotično epizodo oz. imajo diagnozo psihoze, in za posameznike z epilepsijo.
Izrecno priznavate in se strinjate, da ponudnik ni odgovoreni za kakršno koli žaljivo ali nezakonito ravnanje katerega koli uporabnika. Če ste nezadovoljni s spletnim mestom ali s katerim koli od pogojev spletnega mesta, je vaše edino in izključno pravno sredstvo prenehanje uporabe spletnega mesta in izdelkov, storitev in/ali gradiva.
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnili utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusni program ipd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
Uporabnik mora obenem zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletnem portalu (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi uporabniku utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.
Uporaba spletne strani zahteva od uporabnikov poznavanje in sprejemanje delovanja in omejitev spletnih tehnologij, še posebej časa, ki je na strežniku potreben za odziv pri svetovanju ali pri odzivu na zahteve, gostovanja, tehničnega izpopolnjevanja, tveganja za prekinitev in vseh tveganj, ki se pojavljajo pri posredovanju podatkov.
Reševanje sporov
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS. Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj.
Pritožbe in reklamacije lahko kupci pošljejo po elektronski pošti center.holistea@gmail.com ali po klasični pošti:
Grinblu družba za trgovino d.o.o., Celovška 172, 1000 Ljubljana,
Matična številka: 6341110000,
Davčna številka: SI 57027494.
Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v nasprotnem primeru je za spore pristojno sodišče v Ljubljani.
Vprašanja
Če imate kakršnokoli vprašanje o zgoraj navedenih izjavah in pogojih, načinu poslovanja ali če imate kakšno pripombo oz. mnenje o spletnih straneh, nam lahko pišete center.holistea@gmail.com, ali pišete na naslov Grinblu družba za trgovino d.o.o., Celovška 172, 1000 Ljubljana.
Posodobljeno: 11.04.2025